„Kompleksowy program wspomagania dolnośląskich szkól”

Fundusze Europejskie

Fundusze Europejskie

 

Projekt „Kompleksowy program wspomagania dolnośląskich szkół” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt skierowany jest do:
• dyrektorów,
• wicedyrektorów,
• kierowników zespołów przedmiotowych oraz
• kierowników świetlic szkolnych z szkół/ przedszkoli/ placówek
z terenu województwa dolnośląskiego, w tym min. 240 osób pracujących na terenie gmin wiejskich i wiejsko-miejskich.

W ramach projektu:

  1. Do końca 02.2019 r. min. 480 osób (w tym 408 kobiet i 72 mężczyzn) zostanie objętych wsparciem tj. dyrektorzy, wicedyrektorzy, kierownicy zespołów przedmiotowych oraz kierownicy świetlic szkolnych ze szkół/przedszkoli z terenu województwa dolnośląskiego, podniosą kompetencje w zakresie wykorzystania systemu wspomagania rozwoju kompetencji kluczowych uczniów, niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, nauczania eksperymentalnego, właściwych postaw uczniów oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia.

 

  1. Do końca 01.2020 r. w min. 480 szkołach/przedszkolach z terenu województwa dolnośląskiego, wdrożony zostanie kompleksowy system wspomagania placówki w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych uczniów niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, nauczania eksperymentalnego ,właściwych postaw uczniów oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia.

W ramach projektu planuje się przeprowadzenie szkoleń dotyczących podniesienia kompetencji/wzmocnienia umiejętności przywódczychkadry kierowniczej szkół/przedszkoli/placówek z województwa dolnośląskiego w zakresie wykorzystania systemu wspomagania rozwoju kompetencji kluczowych uczniów niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, nauczania eksperymentalnego, właściwych postaw uczniów oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia.

Uczestnik decydując się na udział w szkoleniu, jednocześnie deklaruje wywiązanie się z dopełnienia obowiązku, polegającego na przeprowadzeniu – po zakończeniu cyklu szkoleniowego – procesu wspomagania w przedszkolu/szkole/placówce, gdzie pełni funkcję kierowniczą, w zakresie kształcenia kompetencji kluczowych uczniów.