Efektywne zarządzanie czasem pracy i zadaniami
Kategoria: Szkolenia managerskie
Dostępne terminy
brak terminuZnajomość technik zarządzania czasem stanowi kluczową różnicę pomiędzy sukcesem a porażką. Dzieje się tak głównie dlatego, że „zarządzania czasem” uczymy się od ludzi wokół nas, nieświadomie powielając szkodliwe nawyki innych. W czasie szkolenia pracujemy nad uświadomieniem sobie przyczyn własnych problemów z zarządzaniem czasem i koncentrujemy się na wypracowaniu nowych skutecznych rozwiązań.
O szkoleniu
Korzyści
- Zwiększenie umiejętności wyznaczania celów i zadań, priorytetyzowania, ustalania terminów realizacji i mądrego rozkładania pracy w czasie.
- Zwiększenie efektywności wykorzystywania swojego czasu pracy.
- Zwiększenie prawdopodobieństwa osiągania rezultatów w sposób zgodny z oczekiwaniami przełożonych, ale równocześnie dający satysfakcję samemu pracownikowi.
- Zwiększenie umiejętności kształtowania swojej efektywności oraz zarządzania zadaniami w pracy indywidualnej i zespołowej.
- Zwiększenie ilości czasu efektywnej pracy o 5 h tygodniowo bezpośrednio po ukończeniu szkolenia.
Harmonogram
- Zarządzanie czasem w miejscu pracy. Jak odzyskać kontrolę nad swoim życiem/czasem.
- Ustalanie celu działań, czyli określanie tego, co najważniejsze w zarządzaniu czasem.
- Typy osobowości a zarządzanie czasem.
- Najczęstsze błędy, które przeszkadzają zarządzać czasem – identyfikacja złych nawyków.
- Nawykowa struktura działania w czasie.
- Pięcioetapowy proces zarządzania strumieniem zadań według Allena (Getting Things Done).
- Strategie efektywnego zarządzania czasem.
- Poprawienie istotnych umiejętności zarządzania czasem.
- Sposób myślenia efektywnego menedżera czasu.
- Dominująca półkula a osobiste gospodarowanie czasem – test.
- Plusy i minusy monochromicznego i polichromicznego pojęcia czasu.
- Efektywny odpoczynek.
- Wprowadzenie zmian w sposobie zarządzania czasem.
- Podsumowanie szkolenia. Kluczowe wnioski.