Psychologia sprzedaży, czyli zwiększenie efektywności sprzedawcy
Kategoria: Szkolenia sprzedażowe
Dostępne terminy
brak terminuZnajomość zasad psychologii sprzedaży to konkretne narzędzie wspomagające pracowników sprzedaży i obsługi klienta w ich pracy. Poznanie pobudek, jakimi kierują się klienci podejmując decyzje o zakupie produktu pozwala dostosować ofertę i sposób jej prezentacji do oczekiwań konkretnego klienta. Uczestnicy szkolenia w praktyczny sposób poznają psychologiczne reguły wpływu na ludzi, motywowania klientów i zachęcania do zakupu, skuteczną argumentację, wiedzę o potrzebach, motywach dokonywania zakupu i typach osobowości klientów. Zaprezentujemy w formie interaktywnych warsztatów z uczestnikami tych szkoleń, jakie techniki perswazyjne najlepiej działają na jakie typy osobowości i jak dobrać odpowiednią strategię nakłaniania do charakteru klienta i typu produktu.
O szkoleniu
Korzyści
- Zwiększenie umiejętności rozpoznawania potrzeb zakupowych klienta.
- Nauka języka korzyści i perswazji handlowej.
- Opracowanie sposobów prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych.
- Zwiększenie zyskowności sprzedaży o co najmniej 5 dodatkowych transakcji w miesiąc po zakończeniu szkolenia.
Adresaci szkolenia
Menadżerowie, specjaliści działów handlowych, sprzedaży i obsługi klienta.
Harmonogram
- Psychologia sprzedaży – definicja.
- Analiza potrzeb klienta.
- Struktura rozmowy sprzedażowej.
- Rozumienie i rozpoznawanie osobowości klienta według C.G. Junga.
- Komunikacja niewerbalna w kontaktach z klientem.
- Komunikacja werbalna.
- Cechy idealnego handlowca.
- Co motywuje do zakupu i działania.
- Najczęściej popełniane błędy w komunikacji z klientem.
- Trudne postawy klientów.
- Jak radzić sobie z krytyką i obiekcjami klienta – obrona przed atakiem.
- Ćwiczenia, scenki – podsumowanie warsztatu.