+48 22 323 55 01 email: biuro@processteam.pl

Psychologia sprzedaży, czyli zwiększenie efektywności sprzedawcy

Kategoria:

Dostępne terminy

brak terminu

Znajomość zasad psychologii sprzedaży  to konkretne narzędzie wspomagające pracowników sprzedaży i obsługi klienta w ich pracy. Poznanie pobudek, jakimi kierują się klienci podejmując decyzje o zakupie produktu pozwala dostosować ofertę i sposób jej prezentacji do oczekiwań konkretnego klienta. Uczestnicy szkolenia w praktyczny sposób poznają psychologiczne reguły wpływu na ludzi, motywowania klientów i zachęcania do zakupu, skuteczną argumentację, wiedzę o potrzebach, motywach dokonywania zakupu i typach osobowości klientów. Zaprezentujemy w formie interaktywnych warsztatów z uczestnikami tych szkoleń, jakie techniki perswazyjne najlepiej działają na jakie typy osobowości i jak dobrać odpowiednią strategię nakłaniania do charakteru klienta i typu produktu.

CZAS TRWANIA: 2dni

Korzyści

  • Zwiększenie umiejętności rozpoznawania potrzeb zakupowych klienta.
  • Nauka języka korzyści i perswazji handlowej.
  • Opracowanie sposobów prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych.
  • Zwiększenie zyskowności sprzedaży o co najmniej 5 dodatkowych transakcji w miesiąc po zakończeniu szkolenia.

Adresaci szkolenia

Menadżerowie, specjaliści działów handlowych, sprzedaży i obsługi klienta.

Harmonogram

  1. Psychologia sprzedaży – definicja.
  2. Analiza potrzeb klienta.
  3. Struktura rozmowy sprzedażowej.
  4. Rozumienie i rozpoznawanie osobowości klienta według C.G. Junga.
  5. Komunikacja niewerbalna w kontaktach z klientem.
  6. Komunikacja werbalna.
  7. Cechy idealnego handlowca.
  8. Co motywuje do zakupu i działania.
  9. Najczęściej popełniane błędy w komunikacji z klientem.
  10. Trudne postawy klientów.
  11. Jak radzić sobie z krytyką i obiekcjami klienta – obrona przed atakiem.
  12. Ćwiczenia, scenki – podsumowanie warsztatu.

Dostępne terminy

brak terminu