dr Dobrosława Mruk-Tomczak

Adiunkt w Katedrze Marketingu Produktu na Wydziale Towaroznawstwa Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ponad 10 lat związana ze światem biznesu. Przez wiele lat współpracowała z Grupą Medialną AMS, następnie z firmą Aktis Media sp. z o.o.  oraz  Fortis sp. z o.o. Praca zawodowa dotyczyła szeroko rozumianego marketingu (m.in. planowania i organizacji wydarzeń marketingowych, komunikacji marketingowej, sponsoringu, promocji, badań marketingowych) oraz zarządzania projektami. Obecnie w pracy dydaktycznej wykorzystuje własną wiedzę praktyczną, realizując zajęcia ze studentami w obszarze komunikacji marketingowej, komunikacji w biznesie, promocji, zarządzania i oceny produktu, zarządzania marką i in., pozostając nadal w kontakcie z wieloma przedsiębiorstwami.

Ukończyła studia podyplomowe „Psychologia w zarządzaniu” na Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, roczne studium podyplomowe „Zarządzanie zasobami ludzkimi” organizowanymi przez Agencję Rozwoju Gospodarczego w Poznaniu oraz studia podyplomowe „Zarządzanie projektem” prowadzonych przez Wyższą Szkołę Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych w Gdyni oraz Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego w Gdańsku.

Posiada dyplom umożliwiający stosowanie Analizy Profilu Osobowego, certyfikowanego przez firmę Thomas International Ltd, globalnego dostawcę efektywnych systemów zarządzania i narzędzi diagnostycznych.