Michał Parda

Michał Parda

Obecnie jest dyrektorem ds. szkoleń w Wydawnictwie Trade Media International oraz właścicielem sklepów z pamiątkami regionalnymi.

Swoje umiejętności przemawiania publicznego doskonalił m.in. w klubie Toastmasters International, który założył w Olsztynie z grupą znajomych. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie podczas studiów prowadzący badania na temat coachingu stosowanego w organizacjach pozarządowych.

Od 10 lat prowadzi szkolenia, warsztaty i seminaria. Doświadczenie trenerskie zdobywał pracując 4 lata w organizacjach pozarządowych w Polsce oraz na Słowenii, a także prowadząc szkolenia pracując dla firm szkoleniowych. Pracując w trzecim sektorze specjalizował się w promocji i pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych. Prowadził szkolenia i warsztaty w Polsce, Niemczech na Słowenii i Słowacji z zakresu umiejętności miękkich, na temat wykorzystania oprogramowania komputerowego w codziennej pracy oraz optymalizacji procesów produkcyjnych. Od 6 lat związany również z branżą przemysłową, gdzie pracował jako inżynier do spraw optymalizacji procesów produkcji i redukcji kosztów. Autor webinarów i szkoleń z zakresu Utrzymania Ruchu w zakładach produkcyjnych.

Współautor książki „Utrzymanie Ruchu strategie i narzędzia”. Pasjonuje się niskobudżetowymi podróżami, realizuje swoją pasję odwiedzając rokrocznie 12 różnych państw. Prowadzi bloga, w którym opisuje swoje obserwacje z odwiedzonych zakątków świata.

Więcej informacji na: www.linkedin.com/in/michal-parda