Wojciech Śledzik

Praktyk zawodowy, który stara się ze wszystkich metod oraz wytycznych dla zarządzania procesem, wybrać i dopasować w projekcie tylko konieczne i wymagane minimum. Od ponad 10-ciu lat w różnych organizacjach usprawnia procesy nie tylko z pozycji lean-owca, ale przede wszystkich właściciela procesu. Pracował na takich stanowiskach jak: kierownik działu jakości, pełnomocnik ds. jakości, kierownik lean i six sigma oraz strategiczny planista na obszar EU. Zanim podejmie się wdrażania zmian w procesie zadaje fundamentalne pytanie: dlaczego?

Jego głównym celem, podczas swojej dotychczasowej kariery zawodowej, jest przekonywanie do zmian. Wiedza i narzędzia statystyczne są dla niego tylko środkiem i pomocą przy wdrażaniu ciągłej poprawy. Prowadził szkolenia dla pracowników różnego szczebla organizacji: CEO, kierowników, jak i szeregowych pracowników liniowych. Za każdym razem jego warsztaty były wysoko oceniane przez uczestników w ankietach. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim.

Podczas kariery zawodowej przeprowadził program OPEX, usprawniający wszystkie obszary organizacji. Program ten przyniósł długofalowe oraz realne oszczędności, włączając wszystkich pracowników organizacji do ciągłego doskonalenia swojego otoczenia.

Ukończył studia MBA by móc lepiej porozumiewać się z dyrektorem finansowym oraz zgłębić wiedzę na temat jak zmiany procesów w organizacji mają wpływ na księgi firmy. Studia te pomogły mu również zrozumieć zmiany zachodzące w zarządzaniu pracownikami różnych pokoleń oraz kultur co jest obecnie ważnym aspektem każdej organizacji.

Jest osobą bardzo otwartą i podejmującą decyzje na podstawie faktów. Często wychodzi ze swojej strefy komfortu, aby się czegoś nauczyć oraz „rozruszać” szare komórki. Dużo pracuje i bardzo angażuje się w każdy projekt, jaki prowadzi. Umowa ustna jest dla niego ważniejsza niż pisemna. Prywatnie cały wolny czas poświęca rodzinie. Lubi eksperymentować w kuchni.