+48 22 323 55 01 email: biuro@processteam.pl

Akademia Nowoczesnej Sprzedaży

Kategoria:

Dostępne terminy

brak terminu

Akademia Nowoczesnej Sprzedaży została opracowana z myślą o handlowcach, którzy chcą zwiększać swoje obroty oraz rozwinąć kompetencje około sprzedażowe związane z przygotowaniem do sprzedaży. Na rynku wysokiej konkurencji odpowiednie zachowanie handlowca przekłada się na skuteczną obsługę klienta i pozytywne zamknięcie sprzedaży. Na to jak klient nas odbierze i czy ostatecznie kupi ma wpływ wiele czynników związanych z umiejętnościami handlowca. Harmonogram Akademii stworzony przez praktyków sprzedaży daje uczestnikom wszystkie narzędzia do osiągania jeszcze lepszych wyników. Oprócz tego na szkoleniach poruszane są nowe trendy w sprzedaży związane z nowoczesnymi metodami sprzedaży i podejściem współczesnego klienta do zakupu. Wszystkie elementy w szkoleniu są nastawione na sprzedawanie w relacji B2B oraz B2C z uwzględnieniem podejścia H2H (human to human). Akademia ma wymiar praktyczny w których uczestnicy pracują na przykładach ze swojej branży. Wymiar warsztatów w stosunku do wykładów to 80:20.

CZAS TRWANIA: 4 dni

Korzyści

  • Zwiększenie umiejętności rozpoznawania potrzeb zakupowych klienta
  • Zdobycie wiedzy w zakresie skutecznego pozyskania klientów i informacji o nich
  • Zapoznanie z dobrymi praktykami wystąpienia handlowego
  • Nauka języka korzyści i perswazji handlowej
  • Opracowanie skutecznych rozmów
  • Umiejętność prowadzenia rozmów dostosowanych do potrzeb klienta
  • Zapoznani ze skutecznymi technikami negocjacyjnymi
  • Pomyślne i efektywne zawieranie transakcji handlowych i zwiększenie obrotów handlowych.

Adresaci szkolenia

  • Program przeznaczony jest dla wszystkich osób, które zajmują się bezpośrednio lub pośrednio sprzedażą usług lub towarów
  • Pracownik działu sprzedaży i obsługi klienta
  • Samodzielny handlowiec
  • Przedstawiciel handlowy
  • Menedżer sprzedaży

Harmonogram

1 DZIEŃ

Psychologia sprzedaży

  • Analiza potrzeb klienta
  • Struktura rozmowy sprzedażowej

Planowanie działań handlowych

Prospekting

  • Pierwszy kontakt z nowym klientem
  • Poznaj motywację klienta – poznaj samego siebie
  • Profesjonalne zarządzanie kontaktami z klientami

II DZIEŃ

Pozyskiwanie klientów i informacji:

  • Cold calling,
  • Działania w social mediach,
  • Działania na poleceniach,
  • Udział w konferencjach
  • Wyszukiwanie informacji o klientach

Skuteczna komunikacja i autoprezentacja handlowca

  • Jak przygotować się do rozmowy z klientami?
  • Składniki właściwej autoprezentacji: treść i forma
  • Autoprezentacja handlowca w praktyce.

III DZIEŃ

Prawidłowa rozmowa sprzedażowa i budowanie długotrwałych relacji z klientem.

  • Zadawanie pytań w sprzedaży
  • Zasady prawidłowej rozmowy handlowej.

Wywieranie wpływu.

  • Wywieranie wpływu w sprzedaży i nie tylko.
  • XXI trików mistrza perswazji.

IV DZIEŃ

Negocjacje handlowe przez telefon i w trakcie spotkania handlowego.

  • Typologia klientów.
  • 23 techniki negocjacyjne.

Zamknięcie i finalizacja sprzedaży.

  • Prawidłowe zamknięcie sprzedaży.

10 najskuteczniejszych technik finalizacji sprzedaży przez telefon i na spotkaniu.

Dostępne terminy

brak terminu