Akademia Nowoczesnej Sprzedaży
Kategoria: Szkolenia sprzedażowe
Dostępne terminy
brak terminuAkademia Nowoczesnej Sprzedaży została opracowana z myślą o handlowcach, którzy chcą zwiększać swoje obroty oraz rozwinąć kompetencje około sprzedażowe związane z przygotowaniem do sprzedaży. Na rynku wysokiej konkurencji odpowiednie zachowanie handlowca przekłada się na skuteczną obsługę klienta i pozytywne zamknięcie sprzedaży. Na to jak klient nas odbierze i czy ostatecznie kupi ma wpływ wiele czynników związanych z umiejętnościami handlowca. Harmonogram Akademii stworzony przez praktyków sprzedaży daje uczestnikom wszystkie narzędzia do osiągania jeszcze lepszych wyników. Oprócz tego na szkoleniach poruszane są nowe trendy w sprzedaży związane z nowoczesnymi metodami sprzedaży i podejściem współczesnego klienta do zakupu. Wszystkie elementy w szkoleniu są nastawione na sprzedawanie w relacji B2B oraz B2C z uwzględnieniem podejścia H2H (human to human). Akademia ma wymiar praktyczny w których uczestnicy pracują na przykładach ze swojej branży. Wymiar warsztatów w stosunku do wykładów to 80:20.
O szkoleniu
Korzyści
- Zwiększenie umiejętności rozpoznawania potrzeb zakupowych klienta.
- Zdobycie wiedzy w zakresie skutecznego pozyskania klientów i informacji o nich.
- Zapoznanie z dobrymi praktykami wystąpienia handlowego.
- Nauka języka korzyści i perswazji handlowej.
- Opracowanie skutecznych rozmów.
- Umiejętność prowadzenia rozmów dostosowanych do potrzeb klienta.
- Zapoznani ze skutecznymi technikami negocjacyjnymi.
- Pomyślne i efektywne zawieranie transakcji handlowych i zwiększenie obrotów handlowych.
Adresaci szkolenia
- Program przeznaczony jest dla wszystkich osób, które zajmują się bezpośrednio lub pośrednio sprzedażą usług lub towarów.
- Pracownik działu sprzedaży i obsługi klienta.
- Samodzielny handlowiec.
- Przedstawiciel handlowy.
- Menedżer sprzedaży.
Harmonogram
1 DZIEŃ
Psychologia sprzedaży:
- Analiza potrzeb klienta.
- Struktura rozmowy sprzedażowej.
Planowanie działań handlowych:
Prospekting
- Pierwszy kontakt z nowym klientem.
- Poznaj motywację klienta – poznaj samego siebie.
- Profesjonalne zarządzanie kontaktami z klientami.
II DZIEŃ
Pozyskiwanie klientów i informacji:
- Cold calling.
- Działania w social mediach.
- Działania na poleceniach.
- Udział w konferencjach.
- Wyszukiwanie informacji o klientach.
Skuteczna komunikacja i autoprezentacja handlowca:
- Jak przygotować się do rozmowy z klientami.
- Składniki właściwej autoprezentacji: treść i forma.
- Autoprezentacja handlowca w praktyce.
III DZIEŃ
Prawidłowa rozmowa sprzedażowa i budowanie długotrwałych relacji z klientem:
- Zadawanie pytań w sprzedaży.
- Zasady prawidłowej rozmowy handlowej.
Wywieranie wpływu:
- Wywieranie wpływu w sprzedaży i nie tylko.
- XXI trików mistrza perswazji.
IV DZIEŃ
Negocjacje handlowe przez telefon i w trakcie spotkania handlowego:
- Typologia klientów.
- 23 techniki negocjacyjne.
Zamknięcie i finalizacja sprzedaży:
- Prawidłowe zamknięcie sprzedaży.
10 najskuteczniejszych technik finalizacji sprzedaży przez telefon i na spotkaniu.