Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli "ProcessTeam" Zobacz więcej informacji >>
+48 22 350 50 04 email: biuro@processteam.pl

Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami i stresem

Kategoria:

Dostępne terminy

brak terminu

Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami i stresem to warsztat, który pokazuje jak skutecznie zarządzać swoimi emocjami, rozpoznawać swój potencjał i bariery osobiste. Koncentruje się na tym, by każdy biorący w nim udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie korzystał z nich podczas kontaktów biznesowych oraz, aby dostrzegał swoje słabe punkty i na tej podstawie stworzył indywidualny plan rozwoju. Na szkoleniu nie pracujemy nad zmianą sposobu zachowania, lecz nad lepszym uświadomieniem sobie emocji oraz zachowań, których uczestnicy zazwyczaj doświadczają.

CZAS TRWANIA: 2dni

Korzyści

  • Poznanie sposobów skutecznego zarządzania swoimi emocjami, dostrzeżenie swojego potencjału oraz przełamanie barier osobistych.
  • Poznanie swoich mocnych stron i świadome ich wykorzystywanie w kontaktach biznesowych.
  • Opracowanie sposobów walki ze stresem oraz wykorzystywania osobistego potencjału.
  • Poznanie zasad budowania osobistego planu rozwoju.
  • Zwiększenie jakości i wydajności pracy w okresie 6 miesięcy po zakończeniu szkolenia.

Grupa docelowa

Osoby, które poprzez rozwój inteligencji emocjonalnej chcą lepiej funkcjonować w swoim otoczeniu.

Harmonogram

  1. Czym jest inteligencja emocjonalna.
  2. Rozpoznawanie, nazywanie i rozumienie emocji u siebie i innych jako podstawa właściwej oceny sytuacji i dobrych decyzji.
  3. Samoświadomość- wiedza o sobie.
  4. Samozarządzanie – zarządzanie własnymi stanami wewnętrznymi, impulsami i zasobami.
  5. Świadomość społeczna – świadomość uczuć, potrzeb i obaw innych ludzi.
  6. Zorientowanie na osiągnięcia – motywacja.
  7. Ćwiczenie umiejętności rozpoznawania sytuacji stresowych.
  8. Planowanie i świadome kierowanie życiem/czasem jako profilaktyka radzenia sobie ze stresem.
  9. Elementy inteligencji emocjonalnej oraz komunikacji z ludźmi zmniejszające stres w sytuacjach społecznych.
  10. Kompetencje emocjonalne w codziennej praktyce zawodowej – wychodzenie z kryzysowych sytuacji i rozwiązywanie problemów.

Dostępne terminy

brak terminu