Profesjonalna obsługa klienta
Kategoria: Szkolenia sprzedażowe
Dostępne terminy
brak terminuProcedury i standardy w zakresie obsługi klienta, a także znajomość technik i narzędzi sprzedaży to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie klienta a satysfakcję i wzrost wartości dla firmy. To obsługa klienta stanowi Platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność. Klienci wracają, ponieważ byli dobrze obsłużeni a ich potrzeby zostały zrozumiane i zaspokojone. Szkolenia pomoże doskonalić się w obsłudze klienta, a co za tym idzie, wpłynie na zadowolenie klientów i pozytywne opinie. Zachowanie dobrych relacji z klientem po nieprzyjemnej, trudnej sytuacji, to ważna i poszukiwana umiejętność wśród ludzi mających bezpośredni kontakt z klientem.
O szkoleniu
Korzyści
- Rozszerzenie wiedzy na temat standardów profesjonalnej obsługi klienta, typów klientów, a także ich potrzeb i oczekiwań.
- Wzmocnienie wśród pracowników postawy proaktywnej w relacjach z klientami.
- Zwiększenie umiejętności asertywnego radzenia sobie w trudnych sytuacjach w ramach obsługi klienta.
- Zwiększenie prawdopodobieństwa osiągania przez pracowników lepszych wyników sprzedażowych o co najmniej 5 dodatkowych transakcji z nowymi lub dotychczasowymi kluczowymi klientami firmy w miesiąc po zakończeniu szkolenia.
- Uzyskanie większej zyskowności sprzedaży w okresie 6 miesięcy po zakończeniu szkolenia.
Adresaci szkolenia
Handlowcy, sprzedawcy, konsultanci, pracownicy działów obsługi klienta.
Harmonogram
- Autodiagnoza obsługi klienta.
- Jakość obsługi klienta a pozycja firmy na rynku.
- Zadania i wyzwania stojące przed pracownikami obsługi klienta.
- Rola pierwszego wrażenia w obsłudze klienta.
- Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem.
- Psychologia obsługi klienta.
- Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem.
- Etapy obsługi klienta i niezbędne kompetencje na poszczególnych etapach.
- Trudne sytuacje w kontaktach z klientami.
- Etapy postępowania z zastrzeżeniami zgłaszanymi przez klientów.
- Techniki finalizacji sprzedaży.
- Dziesięć dobrych nawyków obsługi klienta.